sobota, 26 lipca 2014

Home sweet home



Przeglądając pracę innych rysowników natrafiłam na studium poduszki:). Wiem, wiem jak to brzmi. Ale bardzo mi się spodobał tamten rysunek i pomyślałam, że będzie to dobre ćwiczenie, bo rysowanie tkanin fine linerem nie jest proste, więc zabrałam się do pracy. Rysunek powstawał ok. 2 tygodnie. Zasiadałam do niego, kiedy pojawiła się wolna chwila. Początkowo miały znajdować się na nim same poduszki, ale jak to w podczas pracy bywa- koncepcja uległa zmianie. Pracę wykonano: Sacura Pigma Micron 0.20, Uni Pin Fine Liner 0.05. Często zdarza mi się przeglądać, dosłownie godzinami, prace innych rysowników, traktuję je jako inspiracje ale przede wszystkim naukę. Podglądam techniki, sposoby, narzędzia. I tak oto powstała właśnie praca Home Sweet Home.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz