piątek, 25 lipca 2014

Filiżanki




Robiąc porządki w kuchni natknęłam się na urocze podkładki pod kubki, które kupiłam jakiś czas temu i zapomniałam o  nich po prostu! Cała ja! Zakupiłam je ze względu na prześliczny motyw, który przedstawia dzbanki do herbaty, filiżanki w pięknych, pastelowych kolorach. Rysowanie tej pracy sprawiło mi niemałą radość. Myślę, że powstanie z tego mała seria rysunków, jednak uświadomiłam sobie, że do pozostałych podkładek potrzebuję większej gamy kolorów długopisów, bo te, które posiadam nie wystarczą. Czekam z utęsknieniem na wyprzedaże związane ze szkołą, kiedy to można zakupić długopisy, kredki, mazaki w dobrej cenie, a i wybór jest całkiem przyzwoity. Poza kupowaniem książek i ubrań, to przybory plastyczne są tym, co baaardzo lubię kupować. Podążając tropem głównego bohatera filmu "Masz wiadomość", który każdej jesieni kupował bukiet ołówków związanych gumką, tak i ja w okolicach września kupuję nowe przybory do pisania. Wyraża to pewnie tęsknotę z szkołą,  do której naprawdę lubiłam chodzić. A poza tym jesień to czas czytania książek z dzieciństwa- moja mała tradycja-ale o tym może innym razem. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz